Thursday 19 October 2017

Bästa Optioner Tips Indien


Våra funktioner ger oss alltid tillräckligt med tid för enkel åtkomst. Vi ger samtalet i formatet KÖP ÖVRIGA, SÄLJ NEDLÖSNINGAR De flesta människor frågade oss dessa frågor, varför vi alltid ger samtalet i detta format. Vi har sett att de flesta av aktieleverantörerna erbjuder samtalet som det här till exempel. Köp Xyz 900 men när du får sms. Det handlar faktiskt 908-915 Så det här är en klar fusk. Dessa människor skickar samtalet när det redan är runt första målet. Men vi är olika. Vi skickar tipset ungefär 5-10 minuter innan samtalet utlöses. Därför skickar vi dig samtalet när det handlar om 880-890 för att köpa förrådet över 900 på så sätt får du posten exakt 900 och du kommer inte att sakna en enda punkt. När vi skickar dig uppmaningen att köpa Xyz över 900, betyder det att du måste köpa den med utlösningspriset på 900.10 (bara 10 Paisa över utlösningspriset). Här är några av de goda skälen till att använda KÖP ÖVER SÄLJA UNDER STRATEGI. 1. Det är det enklaste sättet att komma in i vilket lager som helst. Framtid eller Alternativ eller råvara. 2. Du får samtalet innan det utlöses (cirka 5-10 minuter före samtalstart). 3. Du kan få den enkla inmatningen automatiskt utan någon spänningslös risk. Belöningsförhållande: Vi handlar aldrig med STOR STOPLOSS eftersom det är bättre att inte handla än att handla med BIG SL. Andra företag ger mycket stor stoploss och mycket mycket små mål och det är därför bara en förlust äter upp hela vinsten. Men Vi ger mycket mycket liten SL och Risk. Belöningsförhållande kommer att vara från 1: 2 till 1: 25 på ett genomsnitt Vi visar live och senaste prestanda på twitter, facebook amp telegram och du kan se Vi har tusentals anhängare i twitter och facebook från hela världen. Handel med realtidsmarknadshandlare Vi har de bästa handlarna med analytiker i vår grupp. Vår registrerade analytiker kommer att ge säkra samtal säkra samtal från olika segment med lägst Stoploss Amp Big Target enligt din riskprofil. Vi upprätthåller Den fullständiga informationen genom vilken Traders kan tjäna säker konsistent vinsthälsning. Vi tillhandahåller inte quot GET RICH QUICK SCHEMES ELLER DUBBEL DIN PENGAR I EN MÅNADSCHEMA citationstecken Om du har drömmar som dessa så kommer vi att föreslå att du ska försöka något annat företag eftersom vi inte kan ge falska åtaganden. Våra analytiker ger tipsen enligt din riskprofil. och du kan tjäna SAFE amp CONSISTANT PROFIT varje månad efter avdrag för alla förluster (om några) Eftersom vår SL är väldigt liten och målen är stora. Våra återförsäljare har alltid det fulla förtroendet i sina samtal så att du kommer att handla med oss ​​med fullständigt förtroende som leverantörer gör professionellt stöd dedikerat till en stöd till de betalda klienterna med 1. Dedikerade Whatsapp-nummer kommer endast att ges till betalade kunder 2. Dedikerad telefonisk Stöd 3. Yahoo Messenger (Direkt ansluten till analytiker.) 4. Fullt stöd på Twitter. Facebook. Whatsapp amp telegram. 5. Betalda kunder Få tjänsten av Whatsapp Free Money Management-programvara för Jackpot-klienter. Vi erbjuder online-utbildning till våra kunder. Du kommer att lära dig med hjälp av TEKNISKA CHARTS. Video. Så att du kommer att handla som en professionell näringsidkare. Professionella handlare handlar alltid med hög volym utan rädsla för att de använder Advance Day Trading-strategier och pengarhanteringsprogram. Vi täcker följande strategier. 1. Grundläggande handelsstrategier. 2. Förhandlingsdagens handelsstrategier. 3. Money management tekniker. 4. Beställ strategier. 5. Nifty FII-nivå handelsstrategi. Gratis Money Management-programvara kommer också att ges till alla professionella klienter. Vi tillhandahåller användar ID och lösenord efter betalning så att du kan logga in på säker server på vår hemsida och kan läsa alla strategier och kan ladda ner programvaran också. Klicka här för mer information. Vi är den 1 bästa aktiemarknadstipsleverantören i Indien för kontantmarknaden. Nifty Future. Stock Future. Nifty Options. Varulageroptioner (Call Put) för Intradag samt Positiv som är användbar för Dag Trader och Kortfristiga Traders och Investorer Om du går med i oss kommer du att få 100 framgångar i aktiemarknadshandeln Du kommer att vara i vinst och aldrig få förlusten , Vi kommer att lära dig de mycket viktiga dagshandelsstrategierna, Nifty Future Strategies och Nifty Options Strategies. Använd alltid våra strategier och du kommer se skillnaden mellan oss och andra. Du kan tjäna som FII, vi är de 1 Stock Tips Providers. YOU kommer bli begränsad men kvalitetssamtal. 2-3 samtal dagligen. Sms och Gtalk tjänster är mycket snabba och tar inte mer än några sekunder att nå dig. En noggrannhet på 90-95 underhålls på alla våra intraday-samtal. Komplett support via SMS och chattrum. Tidigt Följ Oss av alla samtal. 247 kundsupport. Förlust återhämta samtal endast för betalade kunder via telefonsamtal. KALLAR FÖLJ UPP FORMAT Prov RTA Alternativ Tips: IDEA 110CE - Köp ovan: 10 T1: 15 T2: 20 SL: 4 CMP: 8 Tid Sänd: 10:50:39 Righttarget. in När Köppriset utlöses skickar vi uppföljningsmeddelande enligt följande. RTA Alternativ Tips: IDEA 110CE Köpt på 10, är ​​aktiverat. Tid Skickad: 10:54:36 Righttarget. in När Target 1 når, skickar vi uppföljningsmeddelandet enligt följande. RTA Alternativ Tips: IDEA 110CE Köpt på 10, uppnåddes T1 15. Boka halvvinst. Ändrad SL: 10. Tid sänd: 11:29:04 Righttarget. in När Target 2 når, skickar vi uppföljningsmeddelandet enligt följande. RTA Alternativ Tips: IDEA 110CE Köpt på 10, uppnåddes T2 20. Boka full vinst. Tid sänt: 11:52:08 Righttarget. in Boka Delvis vinst Bok Full vinst När tiden för volatil marknad kommer vi att ge meddelandena om boken partiell vinst och full vinst för bättre säkert vakt bok Delvis vinst meddelande som följer. RTA Alternativ Tips: IDEA 110CE Köpt på 10, Boka delavkastning på CMP eller 14 Modifierad SL 10 Tid Skickad: 11:27:58 Righttarget. in Boka Fullresultatmeddelande enligt följande. RTA Alternativ Tips: IDEA 110CE Köpt på 10, Boka full vinst på CMP eller 18 Tid sänd: 12:33:08 Righttarget. in när stoploss hits vi kommer meddelandet som följer. RTA Alternativ Tips: IDEA 110CE Köpt på 10, stopplossning 4 utlöst. Utgång. Tid som skickats: 11:27:58 Righttarget. in Avsluta samtalsmeddelandet enligt följande. RTA Alternativ Tips: IDEA 110 CE Köpt på 10, avsluta vid CMP eller 8 Tid Sänd: 12:33:08 Righttarget. inBEST STOCK OPTIONS och NIFTY OPTIONS TIPS på INDIAN STOCK MARKETS från de mest tusted GURUS. Citat, denna vecka gjorde jag 11290- med dina samtal. Ett samtal missades på grund av min försening. det skulle va vara mer annorlunda. Jag känner nu, jag är välsignad här och framåt med några godisar av Gud som jag hade gått i långvarig uppror efter att ha lämnat mitt jobb och karriär. Faktum är att jag inte hittar några ord, men det minsta jag kan göra är att säga tack från djupet i mitt hjärta och önska din familj ett bra liv. Skål. citat Sådana e-postmeddelanden får mig att känna mig speciell och mer Ansvarig eftersom jag kan göra en liten positiv inverkan på mitt Sokhi-lags familjemedlemmar :-) Det inspirerar mig att arbeta hårdare och fokusera mer på min forskning :-) Jag hoppas att du också kom ihåg den här WhatsApp-chatten som jag hade med en SOKHI TEAM Trader, några dagar tillbaka. Herr Alagappan från Bangalore har varit vår medlem för livstid sedan dec 2015 gt Klicka här för att veta hans handelsupplevelse med SOKHI TEAM Nu vill jag hjälpa dig personligen att göra ett genombrott i 2017, fortsätter jag att dela med Free Trading Investing Inside Candle Trades Idéer på telegram med 1 500 handelsmän - vi har många möjligheter under kommande vecka, men det kommer bara att ges på TELEGRAM APP Nej Hjälp om hur man installerar - Klicka här Prenumerera här nu gt telegram. meteamsokhi Vi har nu 1.550 Traders här Se vad du saknade. Återkalla verkliga fallstudier här w w han vill C hanpreet vill h elp T radarerna B rokers roll i Intraday Trading M ost Kraftfull Intradag Strategi Jag lever min DREAM P romise Behöver du en Trader eller en Gambler TIme, Place and Pengarfrihet Att röra för att förändra livet för alla handlare i Indien INBJUDER DIG att bli med i vårt SOKHI TEAM från denna serie för att handla under vår vägledning. . Du kan nu göra din betalning Online via kreditkort Betalkort Online Banking för att vara en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 15 000 i 6 månader - ( Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 22 000 i 12 månader - (Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Rs 38 000 för livstid (en gång Betalning Inga Förnyelser) - ( Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Jag tittar på den här filmen 3939 Freaky Ali 3939 några veckor tillbaka filmen är en inspirerande, historien kretsar en fattig man som springer sin resa från att vara ingen att vara mästaren av golf. Det påminner mig om mycket av livet, när jag var bara 22 år gammal och hamnade i 2 lakhs skuld på grund av brist på kunskap och girighet i handel :-( Jag har som mål att gå i pension vid 40 års ålder, bara några dagar tillbaka Jag firade vid 33: e födelsedagen och jag är på väg att uppnå fullständig ekonomisk frihet de närmaste åren långt före 40 :-) För närvarande bygger jag mitt nya hus i Saltlake City, Kolkata I de senaste få handlarna från hela Indien har vi gått med i vår SOKHI TEAM, jag välkomnar personligen Philip. T.Koshy, V. KOTEESWARA RAO, Mandar Sudhakar Varadkar, NARESH KUMAR, E Purushotham Rao, Nagappan V, Balaji L, Nitin Narhari Patil, Ranganathan, Kuldeep singh, Ravi Kishore, Rama Kanagala, Prathap Chockalingam, Arun Babasaheb Patil, Murugendra V Umachagimath, Binoy Kumar Roy, Ravita Rani Bansal, JAYASREE A, pradeep, Bhupesh Saran, pradeep narain arora, subhash palve, Anand Shah och Ranjith Siridhar till vårt SOKHI TEAM of Real Traders :-) För närvarande Vi har 1 handel öppen och vi ska uppdatera dig så snart vi bokar ou r vinster :-) Obs. Vi är inte magiker men vi har unik handelsteknik 3939PCSC3939 för att veta mer klicka här Jag uppmanar dig också att gå med i vårt SOKHI TEAM från denna serie för att handla under vår guider gt. Du kan nu göra din betalning Online men kreditkort Betalkort Online Banking ska vara en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 15 000 i 6 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 22 000 i 12 månader - (Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Rs 38 000 för livstid (en gång Betalning Inga Förnyelser) - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Ledsen att stör dig vid denna tid på dagen. Jag måste dela med dig något som ligger nära mitt hjärta. För närvarande bygger jag mitt drömhus i Saltlake City, Kolkata. Jag tror verkligen på detta citat av Zig Zaglar citationstecken. Du kommer att få allt du vill ha i livet om du hjälper tillräckligt med andra människor att få vad de vill ha. Jag har fått denna HEART TOUCHING EMAIL från Mr Pandurang Korade. Jag uppmanar dig att läsa varje bit av det . Klicka här för att förstora den här hjärtatryckningsbokstaven. Kära Chanpreet Sir amp Team Sokhi, jag är en livstid medlem av Sokhi Team från februari 2016 am i denna månad gick med i 10X Trader.160 Först och främst vill jag säga tack till er och alla medlemmar i Sokhi Team. Jag vill kortfatta följande faktorer som jag redan har delat med dig vid olika tillfällen. Innan jag gick med i Sokhi Team hade jag mitt konto för demat sedan 2007, jag har förlorat stora pengar på aktiemarknaden även efter att ha tagit rådgivningstjänster. Efter att ha förlorat pengar på marknaden har jag bestämt mig för att hålla mig borta från marknaden. Under denna fas har jag nyligen beslutat att studera om marknaderna och därmed sökte jag videon på youtube för att förstå marknaderna. Under denna sökning hittade jag dina videoklipp och jag har sett dina videoklipp och prenumererat på din YouTube-kanal. Jag gillade att dina videoklipp har fått emot e-post, jag har gått igenom detsamma och som har ändrat min riktning att tänka på marknader och jag har skrivit ett mail till dig. Ursprungligen hade jag en serie frågor till dig som kunde ha irriterat dig, men du hade svarat på mina varje e-post. Du har också förklarat mig att du inte är en tipsleverantör och du är riktiga handlare och det är ett faktum. Jag fick förtroende för dig och gick direkt till dig som en levande medlem på grund av faktorerna: - 1) Du och ditt team har rättvis svarat på mina frågor, 2) Du har inte insisterat på mig att gå med i tjänsten, 3) Har aldrig ringt mig 4) uppenbarligen informerade mig om att vänta på att få förtroende för dig, 5) på mina kapitalbegränsningar förklarade tydligt att vara en investerare, 6) upprepade gånger bekräftade att jag inte hade ett brådskande beslut ta din egen tid, 7 ) delade förflutna affärer 8) klient e-posta förstärkare så vidare och det räcker Jag skulle vilja säga förlåt att jag ursprungligen hade bekymrat dig mycket om att fråga olika frågor även efter att ha gått med i Sokhi-laget som jag inte var medveten om 1) vad rullar över hur Det är klart att jag också hade bett dig att informera mig i förväg etc 2) Om ITM alternativ expiry amp så vidare. Under din första handel vid första skedet hade jag ställt dessa frågor och sedan efter att jag inte hade ställt frågorna till dig när jag förstod att min kunskap är väldigt begränsad och jag fick en mycket stor personlighet som min mentor och jag behöver inte oroa mig alls om mina affärer. Att vara med ett Sokhi-team lär jag mig kontinuerligt och det kommer att fortsätta. Chanpreet Herr, jag har skrivit det här meddelandet till dig eftersom du kan dela det här mailet till personer som jag som söker en rätt mentor. Jag vill också nämna att betalningen som gjorts mot livstid medlemskap, jag har tjänat detsamma i 3 affärer. Tack förstärkare, Pandurang Korade Jag uppmanar dig också att gå med i vårt SOKHI TEAM från denna serie för att handla under vår vägledning. . Du kan nu göra din betalning Online men kreditkort Betalkort Online Banking är en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 månader - (Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Rs 15 000 i 6 månader - ( Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 22 000 i 12 månader - (Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Rs 38 000 för livstid (en gång Betalning Inga Förnyelser) - ( Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller bankkort) Om du fortfarande är skeptisk till att vara en del av SOKHI TEAM - Se dessa 7 PROOF VIDEO. Tisdag den 13 december 2016 Kommer du ihåg hur Mr. Pawan Ahir som lyckades kontakta en av våra SOKH TEAM-klienter, Mr P Venu, och frågade honom om hans feedback om SOKHI TEAM Han måste försäkra sig innan han gick med i oss om vi är falska eller Real Traders. Om du glömde, var vänlig, kom ihåg här. Klicka här Bara några dagar tillbaka, herr Arun Prakash från Chennai. lyckades också få information om en av våra Sokhi-lagmedlemmar Mr. Deepak Wagh från Nashik, Maharashtra. Han sökte troligen honom antingen i Facebook eller Google :-) Mr. Deepak Wagh är en medlem i SOKHI TEAM sedan 5 december 2015 Klicka här för att förstora. Kära Arun Ji, jag gick med i sokhi-laget från december 2015 när marknaden var i nedåtgående trend. men Sokhi Team är bara mentorn som lär sina medlemmar om kapitalförvaltning, tålamod, övertygelse, strategi om handeln. vi alla är medlemmar är välsignade för att ha ett medlemskap i sokhi lag. Nu är jag en livslängd medlem av sokhi team. Sokhi Team är en riktig näringsidkare, han är inte bara tipsleverantörer men han lär också hur man konverterar vår handel till lönsam. och Arunji, tro mig, inget skador uppstod eftersom jag går med i sokhi-laget. Jag föreslår att du också kommer att gå med så snart som möjligt med Sokhi Team amp jag är 100 säker på att all förlust kommer att återställas mycket snart om du följer alla regler i Sokhi Team .. Tack för att jag får möjlighet att prata om vår Sokhi Team. Tack, Reagrds, Deepak Wagh (Nashik - Maharashtra) Jag tackar Mr. Arun Prakash för att gå ett steg framåt och försöker hitta sanningen bakom SOKHI TEAM och det beror på hans hårda arbete som jag kan dela med dig och alla mina 25 000 nyhetsbrev abonnenter. Detta är jag tror är en mycket vanlig fråga som du ens har och jag hoppas att det har tagits upp på bästa möjliga sätt :-) Notera. Vi är inte magiker men vi har unik handelsteknik 3939PCSC3939 för att veta mer klicka här Det har varit 11 år sedan jag stirrade på min resa, se min berättelse från 2 lakhs Skuld vid 22 års ålder på grund av Trading för att styra över 2.000 handlare youtu. beYpJ2KuU23jI jag också Bjud in dig att gå med i vårt SOKHI TEAM från denna serie för att handla under vår Guidance gt. Du kan nu göra din betalning Online men kreditkort Betalkort Online Banking ska vara en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 månader - (Klicka här - för att göra Betalningen via kreditkortskort eller nätbank) Rs 15 000 i 6 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 22 000 i 12 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort ) Rs 38 000 för livstid (engångsbetalning inga förnyelser) - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller bankkort) Jag firade min 3: e 3-årsdag den 26 augusti 2016. Det var en liten samling av nära och kära på The Bridge, Park Hotel Kolkata Mitt födelsedagstårta summerar i stort sett mitt liv som läser böcker, arbetar på gym och ekonomisk frihet för min Sokhi Team Family :-) Jag är verkligen välsignad att ha160 fantastiska vänner. Familj och kunder som du är mina egentliga tillgångar :-) Du kanske eller inte är en del av min SOKHI TEAM FAMILY men jag uppskattar det faktum att du läste mina e-postmeddelanden. Sokhi Team har 2 affärer. Vi ska uppdatera dig så snart vi bokar våra vinster. Dess varit 11 år sedan jag stirrade på min resa, se min berättelse från 2 lakhs Skuld vid 22 års ålder på grund av Trading för att styra över 2.000 handlare youtu. beYpJ2KuU23jI Fungerar teknisk analys. Jag fortsätter att få många e-postmeddelanden från handlare över hela världen och de frågar mig alltid hemligheten i SOKHI TEAM Trading Success :-) Många av dem har till och med erbjudit mig ett attraktivt belopp för att dela min Trading Secrets med exakt Moving Averages, Rsi-nivåer, diagram Inställningar mm Som du vet SOKHI TEAM följer en unik Trading Style som är 3939 PCSC3939 (Tålamod, Kapitalhantering, Strategier och övertygelse) Vi inkluderar både Fundamentals and Technical Analysis i vår handelsstil :-) gtgtgt Klicka här för att se videon av en SOKHI TEAM Trader, som förlorade pengar, även efter att ha gjort många tekniska analyskurser, här nedan är de två huvudorsakerna, även efter att Learning Technical Analysis Trader39 har misslyckats: 1. Många som övar teknisk analys tenderar att bli influerade av sina känslor och slutar ändra sina beslut i motsats till indikationen som gavs genom analysen av diagram. 2. Att upprätthålla disciplin är en mycket svår uppgift att uppnå för någon näringsidkare. Varje näringsidkare som kan göra det kommer att vara framgångsrikt på lång sikt om han kan följa de grundläggande principerna för teknisk analys. Därför kommer vi till slutsatsen att handel handlar om emotionsdisciplin som kommer med erfarenhet. Så även om jag skulle undervisa näringsidkare skulle vår enkla och unika stil av handelskvot PCSC citationstecken verkligen vara framgångsrik fram till slutet av dagen allt vad som är viktigt är din PERSONLIGT MINDSET, JAG BÄR INTE DIG att gå med i vårt SOKHI TEAM från denna serie till handla under vår Guidance gt Du kan nu göra din betalning Online, men kreditkort Debetkort Online Banking är en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkortskort eller nätbank) Rs 15 000 i 6 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 22 000 i 12 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkortskort eller nätbank) Rs 38 000 för livstid (engångsbetalning Inga förnyelser) - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Klicka här för att besöka SOKHI TEAM Web Store och se alla produkter Varför skulle en näringsidkare ta smärtan för att spela in en video som delar den offentligt. Placera dig själv i hans ställe och tänka på ett tag. Skulle du vara bekväm att spela in ditt videoklipp? Varför skulle detta vara första plats. Om inte, se sedan dessa 6 videotillstånd från Mr. Sachin, Mr. Ennamuel, Mr. Ashok, Mr. Anand, Mr. Subrat och Mr. Subash Bora. Alla har handlat med Sokhi Team i många månader och har också uppgraderat till Livstid Medlemskap :-) Hur är vi annorlunda. Vad lärde de sig att handla med Sokhi-teamet Kommer de att hänvisa till sina vänner och familj för att vara med. Det har varit 11 år sedan jag stirrade på min resa, se min berättelse från 2 lakhs Skuld vid 22 års ålder på grund av Trading för att styra över 2.000 handlare youtu. beYpJ2KuU23jI Jag uppmanar dig också att gå med i vårt SOKHI TEAM från denna serie för att handla under vår Guidance gt Du kan nu göra din betalning Online men kreditkort Betalkort Online Banking är en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 månader - (Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Rs 15 000 i 6 månader - ( Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 22 000 i 12 månader - (Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Rs 38 000 för livstid (en gång Betalning Inga Förnyelser) - ( Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Jag vill verkligen tacka dig för dina varma önskemål till mitt nya hus Klicka här för att återkalla idag Jag vill dela med dig något mycket intressant. Precis som du Mr Pawan Ahir fick våra dagliga e-postmeddelanden från Sokhi Team sedan han prenumererat på våra nyhetsbrev den 10 juni 2016. Herr Pawan Ahir undrade hur vi alltid kan vara i vinster. Håller vi någonsin något förlust. Vi är äkta eller bara falska som många människor där ute. Är videoklippet Real eller vi betalade dem för att prata bra om oss. Därför lyckades med så många frågor i hans sinne att Pawan Ahir lyckades få tag på en av din abonnent Mr. P Venu från Kerala, Indien. Förmodligen hittade han honom via facebook eller google när han sökte sitt namn som kom från en av våra e-postmeddelanden. Så här är det e-postadressen som Pawan Ahir skickade till P Venu (Sokhi Life Time) - Klicka här för att läsa Klicka här för att Förstora . Kära Venu, Jag får regelbundna mail från Sokhi-laget när jag prenumererade på dem från de senaste dagarna, e-postmeddelanden som visar mycket positiv och ljus sida från dem, behöver veta din personliga erfarenhet till dags dato, hur mycket vinst du har gjort. Det hjälper mig att ta det här ekonomiska beslutet. Tack på förhand Hälsningar, Pawanjeet Nu vet jag att du måste undra på vad var Mr. P Venu svar. Klicka här för att läsa svaret på Mr. P Venu till Mr. Pawan Ahir39s förfrågan Klicka här för att förstora. Kära Pawanjeet, Min erfarenhet med Sokhi Team är mycket tillfredsställande. De är transparenta och kan bero på mycket, till skillnad från många andra spelare i fältet. Jag har varit en livsledamot i Sokhi Team och har aldrig förlorat i någon av de branscher jag gick in på grundval av deras råd. Sokhi-teamets specialitet är att de också går in i handeln med dig och guidar dig genom handeln tills den är lönsamt stängd. Deras hallmärke är tålamod, övertygelse och kapitalförvaltning. Om du följer dessa principer religiöst, är det osannolikt att du förlorar någon handel. Hoppas, min erfarenhet av Sokhi-laget som förklarats ovan, kommer att göra det möjligt för dig att fatta rätt beslut. Önskar dig det bästa, P. Venu Du kan också se Video Testimonial av Mr. P Ven när han gick till SOKHI LIFE TIME ASSOCIATION - Se VIDEO - Klicka här Jag tackar Mr. Pawan Ahir för att gå ett steg framåt och försöka hitta Sanningen bakom SOKHI TEAM och dess på grund av hans hårda arbete som jag kan dela med dig och alla mina 25 000 nyhetsbrev abonnenter. Detta är jag tror är en mycket vanlig fråga som du ens har och jag hoppas att det har tagits upp på bästa möjliga sätt :-) Notera. Vi är inte magiker men vi har unik handelsteknik 3939PCSC3939 för att veta mer klicka här Jag uppmanar dig också att gå med i vårt SOKHI TEAM från denna serie för att handla under vår guider gt. Du kan nu göra din betalning Online men kreditkort Betalkort Online Banking ska vara en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 15 000 i 6 månader - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Rs 22 000 i 12 månader - (Klicka här - för att betala via kreditkort eller betalkort) Rs 38 000 för livstid (engångsbetalning Inga förnyelser) - (Klicka här - för att göra betalningen via kreditkort eller betalkort) Vi kommer Visa vägen till successiv Få bästa råd från våra experter Låt oss börja med Sebi Registered Adviser Några ord om oss Vi är ledande inom finansmarknaden med fokus på teknisk och fundamental analys för att konvertera rå data och information int o expertråd Ace Investment Advisory är den mest betrodda SEBI Registered Investment Advisor i Indien ger bästa aktierådgivande intraday, btststbt-samtal och position. Om du letar efter expertråd rekommendationer för medellånga långsiktiga investeringar på aktiemarknaden är du på rätt väg, Vi är ledare för att leverera bästa Penny Stocks och Multibagger Stocks. Våra aktiemarknadsrådgivning omfattar nse, bse aktier och mcx råvaror. Våra tjänster underlättar och gör det möjligt för våra kunder att fokusera på sina kärnverksamheter utan ytterligare hinder. Vårt mål är att göra en bransch av professionella handlare. Varför människor väljer oss Noggranna tjänster Vi ger råd med förhandskontrollnivå, små stoploss och enkla målrekommendationer. Behåll 80-90 noggrannhet i lagerrådgivning, råvaruråd och Forex-tjänster. Teknologisk utveckling Vi använder mycket avancerade verktyg för att tillhandahålla våra tjänster. De senaste verktygen för kommunikation med kunderna utnyttjas. Kundtillfredsställelse Våra kunder är mycket nöjda med de tjänster som tillhandahålls av oss och vi erbjuder även utmärkt eftermarknadstjänster.

No comments:

Post a Comment