Friday 13 October 2017

Forex No Förlust Indikator


Hej alla valutahandlare, jag heter Martins Osodi, jag bor i Lagos, jag har handlat forex i många år nu och jag har förlorat inget mindre än 20.000 i Forex, just nyligen skrev jag en indikator, bara leva handel för ungefär en månad , fick jag reda på att indikatorn är nästan 99,5 handelsnoggrannhet, det är bara en enkel köpförsäljnings-pilindikator som ger slutförlust och tar vinstpunkt, den här indikatorn repetterar inte eller återplottas, kodad från ca 157 kraftfulla indikatorer, kommer att sälja den här indikatorn för bara 5000 Naira för seriösa minded-handlare bara för att hjälpa dem att göra vinster från forex och binära, kan du kontakta mig på 08034265644 eller via min email, martins. osodigmail, vi bokar ett möte för att träffa en på en medan jag visar dig indikator bor innan du betalar kontant, tack. Jag lovar en omedelbar återbetalning om du upptäcker något annat som skrivits av mig, dina valutor och binära alternativ lever kommer aldrig att förbli desamma efter ditt möte med denna enkla men kraftfulla indikator. Tack nairaland. Snälla sir, kan du helt enkelt skicka mig kontoutdraget för de affärer du har gjort med dessa indikatorer till amyoge444gmail, jag kommer att uppskatta innan du rekommenderar indikatorn till människor, tack. benpuzzy: Vänligen herre, kan du helt enkelt skicka mig kontoutdraget för de affärer du har gjort med dessa indikatorer till amyoge444gmail, jag kommer att uppskatta innan du rekommenderar indikatorn till människor, tack. Samma till Walefajumobigmail Ok, det gör jag nu nu: Lol, vad mer kan jag säga med hjälp av Gud Tillvägagångssättet låter så oprofessionellt jag har aldrig sett någon man eller näringsidkare villig att sälja hans eller hennes guldvinstindikator eller system för bara N5000 snälla tänk dig två gånger innan du delar av med dina hårt intjänade pengar. Jag är i den här verksamheten i 8 år och de verkliga handlarna är mycket avundsjuk på att avskilja sig från sitt handelssystem. Jag tycker att det bästa de erbjuder är prisvärd signaltjänst som helt enkelt innebär att hjälpa sig och hjälpa andra som aldrig är ett brott. Sanningen måste få veta alla Forex-mäklare har sina viktiga prispunkter där marknaden respekterar oavsett rörelseområde eller trend, det är därför du aldrig kommer att hitta dem med samma marknadspris, bara den enkla sanningen. Om du kan urskilja den centrala punkten för någon mäklare är nyckeln till framgångsrikt återkallande till ditt bankkonto precis vad du har upptäckt. Jag behöver inte dig att tro på mig eller inte bara är min 8 års handelserfarenhet medvetslöshet, det här är bara den heliga graden, som aldrig kan hittas varken av de ledande eller försvagande indikatorerna. Om alla dessa standardiserade och annonserade indikatorer verkligen fungerar konsekvent under en lång period av handelstid, så säger ingen, någonsin NEJ kommer någonsin att sälja dem. Om du verkligen vill göra det i Forex-affären, hitta den viktiga prispunkten för din mäklare och handla professionellt. Den avgörande prispunkten är alltid att titta på dig, försök bara hitta den. Jag kan inte berätta för dig, för din mäklare är inte min mäklare. Pengar gör är inte i över handel men bara i att hitta din Forex mäklare avgörande pris punkt som är marknaden och mäklare svagaste punkten. Jag önskar dig inte mer pips men mer exponentiell tillväxt i denna Forex-verksamhet. hejdå lyckönskan Killar den här killen som heter oshodi är inte bra, de indikatorerna är värdelösa. Slösa inte bort din cashForexRobotNoLoss (Don Steinitz) Recension Jag har läst många forum om Don Steinitz HAS-systemet. Enligt min åsikt (och detta är bara en åsikt) tror jag att många som har försökt detta EA inte korrekt följt Dons pengarhanteringsförslag. På grund av DD som måste upprätthållas måste man följa pengestyrningen utifrån storleken på deras konto. Jag kör för närvarande en demo med ett 5000-konto. Jag kör ett mini-konto och jag kör .05 mycket storlekar. Jag kör också bara 12 par och det är allt. Jag har satt min vinst vid uppsatta pips för varje tidsram, mindre för kortare tidsramar och mer för längre tidsramar. Jag handlar 15M till 1W. Min demonstration är på sin 8: e dag vid tiden för denna körning och jag är upp nästan 5 år. Nu realiserar jag fullt ut att det inte är tillräckligt med tid och jag planerar faktiskt att köra den här demoen under de närmaste 6 månaderna innan du öppnar ett livekonto för handel denna EA. Jag kan definitivt se att ett konto blåses bort om partierna är för stora i förhållande till kontostorleken. Så vid denna tid är jag väldigt nöjd och kommer att rapportera igen om 30 dagar och sedan igen varje månad tills 6 månader har gått. Jag betygsätter BRA vid denna tidpunkt då jag ser några visningsfel som jag skulle vilja se utarbetade men verkar inte orsaka några prestationsproblem vid denna tidpunkt. Jag välkomnar eventuella återkopplingar OM OCH ENDAST OM korrekt behållning av pengar följdes av dig. Vid denna tidpunkt är jag inte intresserad av hearsay eller 3rd party war stories. Jag är inte heller intresserad av backtesting, jag har inte heller kört någon. Min nästa rapport kommer att vara om 3 veckor. Förresten är jag inte ansluten till Don eller hans företag och bryr mig inte om någon köper sitt system. Jag är intresserad av valutahandelns större fördel, som jag har lärt mig och fått mycket av de många forum jag deltar i. Skål till alla. Riley Jag har granskat många elektroniska handelsprogram (Robots, Bots) och har testat över 60 olika Bots. Det är uppenbart att de flesta utvecklare har liten erfarenhet av handel med Forex och svårigheter att översätta handelsstrategier till datorkod som handlar effektivt. Vår statistik visar att över 90 Bots misslyckas med att uppfylla min förväntan om konsistens och lönsamhet. Nyligen placerade jag Robot No loss i ett Demo-konto och det började handla. Denna Bot har inte haft några svårigheter och vad jag har observerat är liten drawdown och det handlar ganska ofta. Boten var bunden till 8 valutapar. Bot var trading i Demo på .01 parti per tusen USD av konto saldo. Inga inställningar eller parametrar har ändrats. Boten körs som nedladdad. Jag har sedan lagt Robot No Loss i ett riktigt pengar trading konto och det handlar mycket bra, det vill säga konsekvent och lönsamt. Den är kopplad till 8 valutapar på kontot för riktiga pengar. Av 60 Bots Ive testade hittills har den lägsta drawdownen av någon Bot. Heres varför jag tror att vissa har problem med Robot No Loss Bot: Innan du lägger boten till ett valutabild måste diagrammet laddas med data för alla tidsramar. För att göra detta instruerar Don dig att klicka igenom varje tidsram för diagrammet en gång. På grund av ditt Mäklare-genomförande av MetaTrader-plattformen kan det här förfarandet dock inte ladda tillräcklig historikinformation för valutaparet. Därför har Robot No Loss inga data i alla tidsramar som krävs för att logiken ska kunna hanteras korrekt. Jag föreslår att du också klickar på varje tidsram, som Don förklarar. Då, med muspekaren på diagrammet och med vänster mustryck, tryck på Page Up-tangenten på tangentbordet. Detta kommer att tvinga historikdata för att valutaparet ska hämtas för den tidsramen. Upprepa proceduren för varje tidsram för valutaparet innan du lägger till Robot No Loss i det diagrammet. Nästa punkt är att Robot No Loss är utformat och utvecklat för att handla på .01 partier per tusen USD eller .10 partier per tio tusen USD för varje handel som öppnas. Det bör också aldrig ha mer än 1 handel öppen på ett givet valutapar vid en viss tidpunkt, men kan ha flera affärer öppna som begränsade av antalet valutapar som du bifogar Robot No Loss Bot till. Med många Mäklare Demo-konton tillåter de inte handel med mikrolotterstorlekar (.01 partier). Detta verkar orsaka åtminstone några av er problem eftersom dina demokonton är en liten balans. Öppna bara ett nytt demokonto hos din mäklare och finansiera kontot med 10 000 USD eller större. Jag använder ofta 100 000 USD för enkelhets skyld. Det spelar ingen roll i demo eftersom du bara är intresserad av kontoträkningen i procent av kontosaldot och lönsamhet som procent av kontosaldot eller PIP för att fastställa en Bots prestanda. Om du efter att ha sett bra handelsresultat resulterat i demo bestämmer du för att placera Robot No Loss i ett riktigt levande pengar konto, var noga med att få historikdata för varje tidsram för varje valutapar innan du bifogar Bot till diagrammet för att handla, precis som det beskrivs ovan för ett demokonto. Också, vet vilka minsta massor storlekar ditt levande reala pengar konto kan handla. Jag skulle föreslå att oavsett balansen i ditt konto som du vill ha handel som micro-lot-inkrement. Om det emellertid inte går att acceptera micro-lot-branscher och bara kan öka handeln med .10 partier så var noga med att du har finansierat kontot med 10 000 USD eller högre, eller ja, du kommer förmodligen att riskera ett marginalanrop från mäklaren från svår utbetalning. Det finns 2 parametrar i Robot No Loss: 1) AccountlsMini false 2) AccountlsMicro true Dessa 2 parametrar måste ställas in på den typ av konto du handlar om demo eller ett live-riktigt pengar konto. Som laddade sätts dessa parametrar till värdena för sant och falskt angivet ovan. Om kontot inte kan hantera micro mycket handelstegringar och AccountlsMicro T kommer Bot att få volymfel (131) felmeddelanden från MT4. Inga branscher kommer att öppna trots att Bot fortsätter att skicka in förfrågningar om att öppna en ny handel för ett valutapar. Dessa felmeddelanden kan granskas genom att klicka på fliken Experter i MT4-terminalområdet. Jag tror att om du utför de saker som du föreslagit ovan kommer du att vara väldigt nöjd (som jag är) med handelsresultatet från Robot No Loss. Otroligt NO-LOSS EA Thats ok. Tja, jag förstår inte hur det inte fungerar för dig. För mig arbetar det väldigt bra, och jag vill skissera, det fungerar för mig i backtest och jag vet inte om hur det fungerar. Jag lade också upp mitt uttalande, så det är beviset att det fungerar. Jag kan förstå att du vill ha källkoden, jag blir också arg när jag inte får sorcekoderna. Men du vet, ibland har kodarna skäl att kryptera sina EA, eftersom det är för många röra med det och i slutet vet vi bara inte vilken version som är thegood, eller den slutliga versionen är helt annorlunda än den strategi som Ea baserade sig på. Hur som helst, bäst med det. Ursprungligen postat av wodwave Beklagar igen bossxero, jag var inte unpolite, jag sa bara att det inte fungerade här med bara ex4 (det finns så många versioner, version av meta4 att det är normalt att hända). Hur du förklarade att du inte har källkoden, OK, inget problem. Jag vet inte varför det inte fungerade här. Det visar bara inmatningar och utgångar eller något annat, ändå tack för posten. Forex är en bra handel som kan erbjuda stort antal potentiella intäkter. Men du måste veta handelsstrategin korrekt och måste hitta ett 100 exakt handelsverktyg. Grail Indicator är en ingen repaint indikator med någon förlust som kan ge dig intäkter av miljontals dollar. Det tillgängliga marknadspriset är endast 500. Det kommer att visa dig alla höga och låga under handeln och exakt det finns inga förluster alls. Klicka här för att ladda ner ett bra handelsverktyg och strategi GRATIS Jag använder denna indikator i ett backtest. Det verkar som om denna indikator kan läsa prishistorik och plottar på pilen. Jag har ett videoskydd av denna indikator endast genom bakre test. Men jag kan inte ge dig ett bevis på resultatet av denna indikator i en live-session. Man kan lätt föreställa sig att det inte finns någon indikator i världen som så exakt kan förutsäga marknaden. Det kan också vara bra att ingen indikator eller system kommer att vara tillräckligt om man inte brinner ner för att handla det med sina regler. Dessutom förändras marknaden på kaotiskt sätt, ingen linjärt och med olika giltiga parametrar och villkor varje gång. Så måste du vara tillräckligt erfaren för att vara framgångsrik i Forex trading. Populära Frågor: Forex Heliga Grailindikatorn No Repaint Grail Indicator Helig Graal Forex Indicator Forex Grail Indicator Gratis nedladdningsstrategi Inget repaint Ej repainting MT4 Indikatorer Inget repaint Ingen förlustindikator Nej Repaint Holygrail Forex Indicator Grail No Repaint Indikator MQ4 Grail Indicator Noloss Forex No Refaint Oscil Forex ingen förlustindikator gratis nedladdning nedladdning mt4 non repaint indikator ladda ner bästa indikatorsignal nej repaint bästa indikator nej repaint

No comments:

Post a Comment