Monday 2 October 2017

Binary Alternativ Strategi Och Tredjeparts Övervakning Verktyg


Välja rätt binär optionsstrategi Binära alternativ är förankrade i det faktum att det inte kräver en hög erfarenhet av fältet för att kunna lyckas. Populariteten hos binära alternativ ligger i dess enkelhet att använda. Förstå binär optionsstrategi Handlare behöver bara bestämma om värdet på en tillgång kommer att öka eller minska för att välja mellan Call, i väntan på en ökning av värde och en Put, som alternativt innebär att tillgångens värde kommer att falla. Binära alternativ kräver dock en bra planering så att handlare kan förstå marknaden med tanke på att ha större kontroll över sina affärer. Handel slumpmässigt kommer att leda till ingenstans och kan vara mycket farlig. Traders rekommenderas att ha en korrekt förståelse av marknaden innan de lägger handel. Det är här en bra strategi kommer på plats. Handlar bör inte placeras bara för att göra handel utan med tanken i åtanke att handeln kommer att bli framgångsrik. Traders med varierande erfarenhet använder olika strategier, dessa strategier antas till affärsmannens mål. Strategier bidrar till att planera och hålla sig till en händelse som den näringsidkare tror kommer att vara till nytta. Medan vi går igenom den här artikeln har vi listat några av de viktigaste typerna av strategier som är mest populära bland handlare. Hur 038 när man använder binär alternativstrategi Under tiden har handlare tagit fram många strategier för att ge dem en fördel över sina affärer. Traders numera kan få tillgång till en mängd mängd handelsverktyg. Dessa strategier har skapats med tanke på att näringsidkare har olika kompetensnivåer som måste anpassas till rätt binär optionsstrategi. Beroende på vilken strategi som har valts, kan vissa av dem användas i motsats, andra på olika punkter i handelsverksamheten. I grund och botten ger binär optionsstrategi en indikation på vad man ska investera i, hur man investerar, när man ska investera för att maximera handelsmöjligheten. Handlare som är utrustade med strategier har större chans att lyckas med sin handel. Vilka är de typer av binära alternativstrategier Binära alternativstrategier finns i många olika former. Men inte alla är rätt för alla sammanhang. Beroende på det sammanhang som näringsidkaren står inför och vilken typ av information som är tillgänglig vid beslutets ögonblick kan rätt typ av strategier väljas. En lista över de olika typerna av strategier har listats nedan: Trendlinjestrategi Trendlinjestrategin är en av de mest grundläggande strategierna som används av både nybörjare och avancerade handlare. Trots att det är förenklat i naturen, ger trendlinjestrategin värdefull information till sina handlare. Denna typ av strategi är också känd som tjurbjörnsstrategi av vissa handlare. Huvuddragen i denna strategi är övervakning av uppgång och fall av värdet av en tillgång genom en trendlinje på diagrammet som visar tillgångens värderörelse. Om trenden i tillgången visar att dess värde kommer att stiga, lägg sedan en samtalshandling om trendlinjen visar en nedåtgående trend och placera sedan en sändningshandel. Pinocchio-strategin Pinocchio-strategin är också känd som Pin Bar-strategin. När Pinocchio wick blir längre, innebär det faktiskt att det ligger för oss. Handlare bör placera ett samtal när den långa veken är nere och placera en Put när den går upp. Pinocchio-strategin kräver någon form av erfarenhet, men resultaten har visat sig vara mycket exakta. Denna typ av strategi används oftast när det finns en stor sannolikhet att en aktivas prisrörelse kommer att göra en drastisk ökning eller fall i motsatt riktning. Straddle Strategi Straddle-strategin är mycket populär i handelssamhället. Denna strategi används vid hög volatilitet på marknaden eller före stora meddelanden om specifika tillgångar, nyheter som har förmåga att drastiskt påverka tillgångens värde. Denna strategi innebär att näringsidkaren använder både en Call och en Put-handel på den valda tillgången. Konceptet handlar om att använda Put-alternativet när tillgångens värde har ökat medan det finns en stark indikation på att tillgångens värde kommer att falla. När nedgångarna inträffar placerar du ett samtal medan du väntar på att tillgången stiger igen snart. Alternativt kan detta utföras i andra riktningen. Riskåterkallande strategi Riskåterhämtningen fokuserar på att avsevärt sänka risken för att förlora konsekvent mängd pengar på riskfyllda affärer samtidigt som sannolikheten för en framgångsrik handel ökar. Denna strategi innebär att samtidigt placera både ett samtal och en säljoption på en underliggande tillgång. Binära alternativ har två möjliga resultat antingen handeln är i pengar eller ut pengar, med denna strategi är näringsidkaren säker på att vara i pengarna i minst ett tillfälle. Traders investerar vanligen marginellt mer i någon av alternativen för att se till att öka möjligheten till vinst genom att välja båda alternativen. Säkringsstrategi Säkringsstrategin är även känd som Parning. Denna typ av strategi används av handlare av alla håll, allt från investerare till börser för att minska risken för handeln. Traders väljer denna typ av strategi försöker skydda sig mot att göra stora förluster. Säkringsstrategin innebär att både en Call and Put-option placeras på en underliggande tillgång samtidigt. Oavsett vilken riktning din handel tar, medför inte näringsidkaren stora förluster. Grundläggande analysstrategi Strategin för grundläggande analys kräver att näringsidkaren har ett bra grepp om ekonomiska parametrar. Trots att det är mycket effektivt, finner det många utmaningar att använda den grundläggande analysstrategin. Det innebär faktiskt en analys av företagets övergripande prestanda. Till exempel väljer handlare information som balansräkning, resultaträkning, kassaflödesanalys innan man faktiskt köper ett alternativ. Med andra ord måste näringsidkaren ta hänsyn till företagets hälsa, i vissa fall analyserar handlare hela industrin för att få en bredare insikt. Teknisk analys Den strategiska analysstrategin avser undersökning av tidigare data för att replikera dem under rådande marknadsförhållanden. Traders tror att vissa sammanhang tenderar att replikera och därmed ta tillfället i akt för att göra vinst ut ur det. Faktorer som brukar betraktas är diagram över pris, volym, öppen ränta eller marknadsutveckling som bidrar till att skapa en möjlig trend. Denna typ av strategi är beroende av att marknadspsykologin har ett direkt inflytande på handeln på ett sådant sätt att det möjliggör förutsägelse om priset på en tillgång kommer att stiga eller falla. Teknisk analys kan vara som namnet antyder tekniskt i naturen, vilket kräver en god förståelse för de olika parametrar som kan påverka värdet av värdet av en tillgång. Grunden När vi har försökt att beskriva så många strategier som möjligt finns det några handlare som efter en bra erfarenhet inom binär alternativfält har utformat sin egen strategi som, även om den inte är känd, ger bra resultat. Det betyder inte att om strategin du använder inte är på listan att det inte är bra alls, behövs lite känsla också, och känslan är inte något som utvecklas över natten men efter en djup förståelse för branschens mekanism. EURUSD Binär Alternativ Trading Strategy Hej allt jag har gjort bra forskning om handel med binära alternativ. Slutligen kom jag fram till ett handelssystem för handel timme binära alternativ för EURUSD. Vad är problemet Jag behöver lite bra backtesting på denna idé. Eftersom detta system är kombinerat med tre indikatorer har jag kunnat göra begränsad backtesting. Jag behöver någon att utveckla en EA eller något slags automatiskt sätt att testa den här idén så att jag kan förbättra den. Heres idén och heres hur jag behöver det testas: 3 indikatorer: MACD (6,19,9) Fisherm11 (rPeriods 10, pSmooth 0.30, iSmooth 0.30) Ok, så de macds jag har är färgade de vet inte hur dina macds läser. Gruvan är antingen grön eller röd. Samma sak gäller Fisherm11. På 1 timmars diagram. Köp Ring efter alla tre indikatorerna signalgrön. Köp ett Put-alternativ efter alla tre indikatorer signal röd. Jag bifogar skärmar som hjälper dig att förstå denna strategi bättre. Så när du förstår strategin. Testdelen är komplicerad. Varje signal måste utvärderas så här: - För samtal måste jag veta om det stängda priset var högre än det öppna priset. - För Puts behöver jag veta om det stängda priset var lägre än det öppna priset. Det spelar ingen roll med hur många pips, det vinner eller förlorar. Jag måste ta reda på hur mycket vinster och förlorar. Jag vet inte om jag kunde få dig att förstå detta klart eller inte, men din hjälp kommer att uppskattas mycket och i gengäld är min strategi fri för alla. lol Senast redigerad av forexconsult 22 mars 2011 kl 6:30. Orsak: Glömt att lägga till skärmdumpar Ursprungligen postat av rammyrams369 Jag har äntligen hittat den nästan heliga graden för binär optionshandel som ger konstant mer än 85 framgångsrankning för mig sedan 2 månader. Du kan se mer information om den här indikatorn Vid citat bo. icyberworld är jag mycket nöjd med den här indikatorn varför eftersom jag tidigare har tappat tusentals dollar för att bara köpa indikatorer men alla är falska och inte alls fungerade för mig som Resultat jag har mött mycket stora förloringar. Nu ändras allting i mitt liv för att jag nästan återställde alla mina förlorade pengar på bara 2 månader genom handel med signalerna för denna indikator. Jag det här tillfället jag skulle vilja tacka David David (som kodade denna indikator) för att ge mig en sådan underbar amp Amazing Indicator. Gå Kontakta honom förstärkare Få din kopia nu varför, eftersom han nämnde på hans hemsida tydligt att han kommer att ge denna indikator för endast begränsad tid. du säger inte. du har nämnt den på cirka 200 trådar nu. Re: Binär Alternativ Strategi och Övervakning av tredje part Jag har båda sina böcker och medan jag inte handlar med sina metoder, de var en intressant läsning. Inte säker på att jag skulle stör med sin signaltjänst men eftersom det ser för mycket ut som en con till mig. Gör, eller inte, det finns inget sådant som försök. Jag är lätt nöjd med perfektion, och om handel är en konst, så jag målar mitt mästerverk. Om marginalen mellan ditt mål och misslyckande är för liten, kommer eventuella brister oundvikligen att leda till misslyckande. Dess mycket bättre att sikta högt, för om du inte riktigt uppnår din ambition kan du mycket väl överlåtas med något som är värt. Jan 19, 2010, 1:53 am Anställd Jan 2010 Re: Binär Alternativ Strategi och Övervakning av tredje part Ill kolla upp det och antagligen få de fria grejerna. Och prova om det verkligen fungerar. Cocoy Jurado - FX Binär Options Trader Re: Binär Alternativ Strategi och Övervakning av tredje part. Bra normalt i mitt fall har startalternativ vanligtvis timmeutgångar, baserat på min erfarenhet är det bra att övervaka valutapar med hög grad av samtidighet. Jag försöker att titta på 4 valutaparis, nämligen EURUSD och USDCHF, som är mycket negativt korrelerade och GBPUSD och USDCAD, vilket också är negativt korrelerat. Du kan i princip se riktningen genom att jämföra en valuta mot de andra tre. Men eftersom du ser det vid 515 minuters tidsram finns det fortfarande mycket ljud på marknaden, inga garantier. försök att skapa en mekanisk uppsättning regler som du kommer följa innan du placerar din position och se om det skapar fler vinster än förluster i pappershandel. Cocoy Jurado - FXBinary Options Trader 25 feb 2010, 3:08 pm Anställd feb 2010 Re: Binär alternativstrategi och övervakning av tredje part Jag öppnade just ett konto med startalternativ. handlar du där. vad skulle vara en vanlig bonus att förvänta sig vid första insättningen jag gillar din tradingfoorsteps. v coolt. jag behöver lära av ditt tålamod, jag tror att jag kommer att bli för upphetsad och handla stort direkt.

No comments:

Post a Comment